♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ WoRDLeSs ??? Ari Ni ~



adoii yaaa....


banyak tol WoRdLeSS Ari Ni.... awat nye ni....cer citer...cer citer...


kat SINI ....SINI...SINI.....SINI....SINI....SINI dan kat SINI pon juga...


haaaaa....korang sumer berpakat-pakat yer...naper tak habaq maiii...leh tumpang sekaki...
hahahaaa.....


kira kira baru merajin kan diri nak melawat korang semua...dah wordless la pulak...
tapi...takpe lah... dah rajin tahap gaban ni ...jelajah jugak ler... komen sikit sikit...klik pepe yang patot pon jadik ler...kan...kan...kan....


SeLAmaT berWorDLeSsss....
jgn hari hari berwordless sudah ler....theeeee.







Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)