♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Uikkksss...Omak DaH AdEr DaH niiii ~



Alhamdulillah...ade gak tulisan menyinggah ari ni ek......
dah 2 hari dah...kosong jer... 2 3 ari sebelom ni semua nye ""otopublish""...tu sebab nyer takdo jawapan pada komen komen anda semua...al-maklum ler si Omak ni ber cuti cuti sakan...


penat lom abis lagi laa... semalam pagi pegi PpUm...bawak si Kecik tu TeRapissss......


ngahari baru masuk kojo...tak sompet ler si OmaK ni nak mengayat ngayat kat lam ni...


pagi ni lak... hajat di hati ... nak join kursus HrMis kat tempat Omak ni.....tapi dah ponuh la pulak...


soo... terpaksa ler Omak ni menunggu next course lak...jadual nyer ari KaMis ni...tapiiii....tak tau ler sempat tau idak nyer.... ari tu kena bawak Si KeCik tu sekali lagi ke PpUm... jumpa DoktOr nye Pulerr...


tengok la sat lagi...kalau ader yang dah siap... leh ler celah masuk.... kejap pon jadik ler dari tak dapet langsung kan... 




ok lah...taknok citer panjang2 lagi....meh kiter layan ML dulu...




bak kata juri.....yang terbaekkk minggu ni...






JOZAN minggu ke 11... round 1











JOZAN minggu ke 11...round ke 2









dan juga SEPAH...




SEPAH round 1









SEPAH round  ke 2









okayssss......layanzzzzz....



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)