♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ JaMBu JAmBu ~



dari hari ke hari....dari minggu ke minggu...lawak JamBu makin JaMbU la... 


gelak sakan .... kami anak beranak bile menonton persembahan JamBu ni...




kat bawah ni... klip video mereka minggu lepas......









JAMBU......malaaaa kulu kuluuuuu....malaaaa kulu kuluuuu....hahaha




4 info....kalau nak tau nama sebenar deme ber2 ni ialah : ......




Yusry Edoo & Zamaratul Amri Zakaria atau lebih dikenali sebagai Taukeh.





syookkkkk... tak sabar nak tunggu malam ni... nak tengok aper  lak yang deme ber2 ni nak buat.......




okay lah.... korang layanzzz video ni dulu yer....



akak nak pegi makan jap........

babai....layanzzzzzz
   
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)