♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BerGuMBiRa D'PaNTai MerDEKa ~



....
meh kito tengok gambo bebudak bebudak ni berpesta air di PaNTaI MerDeKa jo lah...







""bilo la nak dapat tayar ( pelampong ) ni mama""... 



""abang men pasir dulu lah""...










biler dapat pelampong...



Si TeNGah duduk dalam nyer...bukan kat atas nyer....hahaha...jakun sungguh anak OmaK ini...



Pak NDaK nye terbongkok2 .... mengajor nyer cara duduk yang betol...



baru la leh sesuai kan diri dok atas pelampung... tapi si ABanG tetap jugak takut...dudok pon dengan cara nyer sendiri



Si ABang dengan kawan baru... bermain ombak..





Si AbaNg lebih suker main di pinggir air sajer...takot la katakan...



CuCu OmaK... hahhaaa... muda muda lagi dah ado cucu....



Si TeNGah berehat sebentar dengan kakak nyer...




Si Abang biler di paksa ke tengah...


seronok....2x ronok.... 3x ronok... beronok ronok bebudak tu...




Si KeCik ngan kakak nyer....setia dengan kokong nyer....dok atas canggung... biler dicecah kan kaki ke air... menjerit meraung sekuat hati... takoooootttt.....



last pic ni...mesti ler si OmaK nyer....

tengok anak2 mandi laut pon jadik la....tak kempunan pon.....

layanzzzzz...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)