♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ AhaHa haaaaaa.... ML lagi ~



adoiiii yaaaa.... sory yer semua...
ari ni baru der n3.... 2 hari ni tak sempat nak carik bahan tuk n3 la...hehehe..


biasa aaarrr... pagi pagi gini mesti ceria sikit... ye dak...
kalu gitu... meh ler  kiter gelak2 dulu ngan persembahan JamBu & SePaH ni yer...










JaMbU....
sorang buta...sorang lagi pekak...
asek asek aaaahhhh....ahhhh......aaahhhhhh.... hahahhaaa.....


lawak kan.... deme 2 ni...




*


*


kat wah ni SePAh nyer persembahan....


nampak cam besss sikit dari yang lain...........
....









........
besss kan...kan...kann......korang macam maner lak????.....


sebenar nyer akak ni tak berapa fanatik sangat menda2 canggini nih... tapi kalau der yang leh buat akak gelak besar....mesti akak ingat sampai berkurun2 lama nyer......syookkkk gitewww....




"syabas" juga  akak ucapkan pada deme deme ni semua.... bertungkus lumus memerah idea untuk penonton semua.... sampai la ke minggu ke-10 ni......banyak cabaraan oooo.....bukan senang nak ambik hati penonton ni....banyak ragam nyer....






okay lah.......sampai kiter bertemu lagi yer di next n3....
waa cauuuuu...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)