♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ WeSaK DaY ~



today is ""WeSaK Day""....


ermmmmmmm...
walaupon satu hari...amat bermakna tauu....leh spend time'ssss bersama2 keluarga tersayang....




Ingat lagi time cuti2 Malaysia aritu...






ke sini... kami sekeluarga....


Lokasi : . Ladang Anggur, Tasik Beris, Kedah...
tarikh :. lupa sudah....
time :. 5.00 pm 





rak botol2 anggur yang terbaru...fresh dari ladang...



anggur fresh dan juss anggur yang sempat kami rembat...suker sangat...manis dan segar tanpa bahan perisa......bessss




si anak jantan bersama si apak menuju ke pintu masuk khemah...



opssss...lalu kot tepi nyer sahaja... tak masuk pon...





tangkap gambar kat luar khemah pon jadi la... sebagai bukti pernah menjejak kaki ke sini...




...si sulung ambik kesempatan menyengeh.... bergambar di luar khemah anggur... 




bergediksss lak di tepi TaSiK BeRis...



seeee.... jambatan Tasik Beris... cantek jer kan... laluan ni boleh sampai ke Alor SetaR tau... makan masa lebih kurang 1 jam...




kalau sapa2 rasa nak ke situ...sila sila kan lah....yer... 
cey cey..siap promote lagi....
selamat bercuti-cuti yeahhh...




psssttt... kalau nak masuk khemah anggur tu kena bayar tau...hehehe 

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)