♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ JoM BeKpeSS..~



Assalam semua...


dah bekpes ker belom????
akak OTW ni...


ahaaa....




nasi putih sambal biliss + milo secewe ...my peberet..



besss nyer... selamat menjamu selera semua....




*


*


*


opss... sambil2 tu nak tanya sikit...""korang semua tak balik kampung ker?????""...


jalan cam biasa jer.... jem...jemm...dan....jemmm....jugak...
ingat kan... time time cuti sekolah ni jalan dah clear.... leh ler relax2 sikit kaki ni....tapi....rupa rupa nye sama jer...2 x 5 jer ngan hari biasa.......


hadooiiiii ...penat & lenguh semua ade.....seb bek la dah bawak bekal.... tak yah la....susah susah dah nak menapak ke cafe lagi......kan...




pe pe pon.... kita makan dulu...


Selamat ber""Cuti2 Malaysia"" yer...drive carefully yeahh .....
caauwww
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)