♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ JaLaN JaLaN Di TeNGaH HaRi...JumPa Guardian ~



ALhamdulillah...
...dah sampai pon... baru balik dari DengKiL bersama dak FzA... meneman kan si BuDak BuLat...ambik kereta nye yang dah siap dibaiki kat area Balakong...


....Jauh perjalanan nyer... 


Dari Putrajaya ke Balakong... patah balik ke Dengkil...Singgah Johor sekejap...hehehe... Restoran Nasi BriaNi JoHoR lah... traDeMark kedai nye Nasi Ambeng....tapi....akak makan nasik Ayam dan Gulai Sotong nye jer...hahaha.... 


otw ke opis... singgah di penjuru SumBer AsLi sekejap...cuci mata tengok """PerHimPunan SeJuta Belia""" anjuran KBS...berlepas.....


aduiiii....penat jugak ek...berpeluh ler keti...dok menunggu kat situ...dah abis...terus ler akk beredar...masuk ke opisss....


fuhhh....nyaman nye dapat masuk opisss.... sejukkk jer....dapat la rehat2 sekejap sebelum sambung keje..




tengok jam kul 1.40...sempat lagi BW sekejap ke rumah kwn baru  akak...Si DiLa ni... tengok nyer tengok terkenan la pulak...
nak meregister kat guardian tu.... mana tau kot2 rezeki akak.... dapat sampel percuma from Guardian kan.. 


kalau sesapa teringin gak nak join....sila la klik kat .SINI ek... mane tau kot rezki korang lak...hehehe...biler dah klik...isi form tu...jgn lupa lak verify balik ngan email korang yer... 


bak kata pepatah...""daging rusa sama di lapah"".....1Malaysia kan..
selamat berjaya yer....





Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)