♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BiLa "MiA" MaKaN NaSi LeMAk ~



tengok la tu...




biler di kasik nasi Lemak tu kat kat si Dia... Si Dia tu bagi kat si mama nya balik... nak tau kenape????...

haaaa.... cer tengok lagi kat bawah tu...





*




*




*




*







tuuuuu...... kena jadik tukang pegang pinggan nye.....
  
makan nye mengalahkan si abang abang nyer....abang makan beralas pinggan...letak atas lantai... tapi...dia lak...makan beralas pinggan jugak..... tapi.... kena pegang tinggi tinggi.... takmo letak kat bawah..........


agaknye kalau makan canggitu lagi senang kot... tak yah dah tunduk tunduk rapat ngan pinggan....dak gitu "Mia".....




suker nyer dia kan...al maklum lah... dah pandai makan sendiri la katakan...siap makan pakai sudu lagi... klassss gitewwwww....



yum yum yum....sedap nye dia makan....







eh eh... awat termenong lak ni.....cam de sesuatu yg tersembunyi jer...  ke.... marahkan si mama tak pegang pinggan ker???....




ooooo.... dah abis makan rupa nyer.......


abang makan ... dia makan.... bile abang dah abis makan.... dia pon sebok nak berenti makan jugak....





tapi...... kira ok jugak ler dia nak makan kan.... tengok ler.... sebungkus...dah tinggal sedikit jer....








tapi bile ditengok balikkk.... tuuuu diaaaa.....nasik nyer.... masuk ke mulut separuh.... tak sampai ke mulut pon separuh juga....hahaha....


berteraburan atas lantai... 




Mia Mia.... aper aper jer la dik.... janji dik makan....
layanzzzzzzz

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)