♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ """UpiN Dan IpiN the MoViE""" ~



haaa... kalau korang nak tau... citer ini ler yang selalu terpasang kat rumah aiii tauu...









"""UpiN Dan IpiN the MoViE"""




suker nyer si sulung dan si tengah bile 1st time ... dapat CD  ni... balik rumah terus ler deme berkejar bukak citer ni...


hari hari deme menengok nyer... tiap minit...tiap saat.... citer ni je yang terpasang...
pas abis... deme ulang balik...tak berenti renti....dan....bile masa deme tido pon... cd tu tetap bercerita jugak...


besar betol pengaruh """UpiN Dan IpiN""" ni...kan
setiap lirik... setiap bait bait kata tu....deme 2 tu dah boleh hafal dah....


tak yah kata kan... budak 2 tu!!!.... si mama nyer pon sama...dah boleh hafal jugak...mana tak nyer...kalau dah tiap masa tiap ketika dok dengar citer tu jer....layanzzzz jugak la.....




kalau nak tau...si mama nya paling suka biler part mula2 ni....







part yang mana si Badrul ngan Lim dalam bas... macam2 halangan deme tu tempuh...


lembu melintas la... angsa melintas la... dan yg paling aku suker...dialog nyer bile tayar meletopssss...




Badrul :.... pakciiiiik... apa hal ni...
pakcik bas :...... tayar meletoppp


pastu...si pakcik bas  tu siap leh berehat atas kerusi malas....bawah payung sambil minum oren jus lagi ... ( lawaksss tol )


Badrul :...... macam mana ni pakcik
pakcik bas :.... macam tuuuu laaa...


Lim :.... haaah... berapa lama kena tungguuuu nii..
pakcik bas :.... tak lama.... besok mereka sampai la...


Badrul  :.....besok????... jauh ke lagi pakcik....
pakcik bas :.... tuuuuuu (sambil muncung kan mulut )..


sudah nyer budak2 tu terpaksa la jalan kaki... hahaha..
pastu siap ader adegan balas membalas lak... ( si monyet ngan Lim)...


cer dengar....ayat2 nyer selamba jer kan.... besss jugak bile dengar.... kan...


heheheeee.... .apa apa pon...aiii suker bila anak2 suker...dan... aiii bahagia bile deme 2 tu bahagia... selamanya...


layanzzzz jer la...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)