♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ StaTiStiK peTaNg SeMaLam ~



suker suki meng godek godeksss....petang semalam...


terklik ler kat statistik blog aiii ni...


cam glamor jer...



rasa seronok jugak biler ader kengkawan yang sudi menyinggah dan bawak trafik ke blog aii ni......




pastu lak.... Post """KeCiK kEciK DaH PaNDai BuLi"""" semalam....paling ramai kunjungan yang tiba....ok jugak ....kan... 






URL uRLssss...kengkawan yang sudi menjejakss ke teratak aiii... 








stats Odiensss OdiEnSsss pon ader... .... from US.. Russia...Sweden...Singapore n Slovenia pon ader....


biler dipikir pikir kan sekali... seronok jugak biler ramai orang masuk ke site kite ni.... tapi... biler di pikir2 kan balik... takuttt pon ader weiiii.... kalau setakat dalam Negara kita ni jer overview nyer .... tak pe la jugak... 


ini tidak... seluruh negara pon boleh nengok sekali...ape aper yang kiter paparkan dalam blog ni kan...kan...


sooo... sebagai langkah berjaga jaga...sama sama lah kite... menjaga susila budaya kita.... ""kurang kan kontroversi""".... """tingkat kan prestasi"""... ...ceeyyy... cam copy jer....


amacam semua... betol tak????
sama sama lah kite ye..... layanzzzzz

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)