♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KeCiK kEciK DaH PaNDai BuLi ~



zaman betol betol dah berubah.... 


kalau dulu2... kiter selalu dengar budak kecik dibuli oleh budak2 besar... tapi...sekarang... budak besaar kena buli ngan budak tecik daaa...


meh kiter tengok arrr.... betul ke tidak????



di gomol abang nye...berebut kan kotak pensil kesayangan abang..



sambil menangis...menjerit.....pon tak di lepaskan jugak selagi tak dapat apa yang diingini..


 abang terlepas dari tangan...dikejar nyer juga...



haaa... tengok... dah dapat barang yang di ingini...terus dok atas tilam... seronok..



si abang yang kekalahan......menangis bila di buli adik...



dah dapat tu....di punggah nye lah... dikeluarkan habis...khazanah khazanah abang nyer....



bersepah sepah... suker biler dah dapat keluar kan semua...



tak puas duduk...siap leh bersandar kat babanye... syok...


sambil menangis nangis...abang nyer mengutip kembali alat alat tulis yang telah disepahkan adik tecik nyer... nak marah kan si tecik tak boleh... takut dimarahi balik oleh mama dan baba nya...




jadik ... terpaksa la dia yang beralah demi kemenangan adik tecik nyer...sabar jer la bang oiii...


kesian kan... 




haaa....i tu la dia si KeCik Pembuli si Abang......Mia Mia


...dulu....dok dengar dari jauh jauh jer... sekarang dah berlaku kat depan mata... ahaksssss...
nak buet macam mane... nasib baik ler tecit lagi....kan kan..
kiter layanzzzss jer laaaaa....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)