♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Maharaja Lawak - ""SEpaH"" ~



seb bek kat rumah dah lama dah langgan mustika...


dapat la tengok ""Maharaja lawak""  tiap tiap malam jumaat...jam 10 mlm..


dalam minggu ke3 ML ni... rasanya ""SEpaH""" paling bess ...jozan ngan nabil pon sama... memang kebabooommm nyerr...









aiii paling suka biler... masa makwe dia tanya""" kenape abang....kenape abang""""...... laki dia jawab... """ kau diam PeAh"""...


pastu lak time makwe tu cakap"""" bersabar abang""".....laki dia jawab balik....""" kau diam PeAH"""....""" kau diam PeAhhhhh""".....sentimental betol....hahaha...




kalau korang...suker yang maner pulak?????




lawakssss kan...kan...kannn...
aper2 pun...ingat lah..... itu cuma hiburan semata mata....yer...


kita layanzzzzzssss...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)