♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BiLer Dok SoRaNg SoRaNg ~





haaa....ini la yang ai kerja kan...
kalau tak caya...cer tengok betol2... tangan saper tu... rajin nyer buat keje kan.....


nampak cam senang kan... tapi..kalau tak biasa buat...baik jangan buat....
mau nye banyak yang rosak... bukan bil jer malah ngan printer2 nyer sekali kondem nanti...hihihi...



kan cantik tu ... bile keluar nyer sama jer...



kat kanan nyer tu.. siap ader ceklis lagi... kena perati betul betul... tak leh main print jer...nanti tak pasal2 kena buat banyak keje lak.....


kiri kanan...atas bawah penuh jer ngan... bil yg lom print... tengah print...siap print pon ader...
mmmmmm....





ni lah salah satu keje yang perlu dibuat....biler????....

i.  time deme deme laki pegi semayang jumaat...
ii.  bile....time deme deme nak p tolet... @p mane2.......
iii... dan biler hujung bulan...bil kutip utang...
iv... pastu pullak bile dah tak dak orang.....biler dah tinggal aiii sorang jer yg tak keluar sopin....so kena la jadik bidan terejun.... 

...sementara nak tunggu deme2 tu balik....jer...


tuan punyer tangan...


sekali sekala...syok gak buat benda benda gini nih....kan..kan... 
kiter layanzzzz...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)