♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KaLaU HaTi SuDaH SuKe ~



semua nya indah sajer...


haissshhh...
tak boleh nak buat aper dah...


ingat lagi masa jualan puspanita kat SumBer Asli 2 minggu lepas... aii dah belek belek dah tudung tu... kat satu kedai tu... gambar nyer de lam BloG Ni ... siap ader trademark nyer lagi... semua nye lom berkenan di hati...


tapi sok nyer... bile terpandang... sorang budak tu pakai...cantek la pulak...rasa cam berkenan la.....


soo ...tengah ari semalam...  aii pon menjelajah lagi la ke situ... 


trademark nyer dah takder... tapi rasa rasa nye cam kedai ritu...agaknye mak dia yg jual kot...tu sbb takder tredmak nyer... hehehe... aper2 je lah...janji aii dapat gak rembat 2 lai tudung tu...






siap bergulung-gulung lagi... baru keluar dari plastik... terus disnap dulu...





haaa... tu dia tudung nyer... satu kaler krim bunga pink...satu lagi kaler biru... peberet kaler aiiii...


cantek kan...cantek kan...
lalalalala....
layanzzzz



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)