♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ keSiaN Abg Pit~

rasa tak sedap ati lak... 
tadi masa anta sekolah... terlambat sikit... tapi.. xde la lambat sangat...

tapi yang heran nyer.... kenapa lak dia kena tahan ngan pengawas sekolah... 
kena berdiri lak kat pagar sekolah lak tu ... ker??? mungkin sebab ari ni ade perhimpunan ker??? ... dia kena tunggu dulu sebelum masuk kelas...

risau lak aku... macam mane ngan abg pit yer... kena denda ker????
kalau denda.... jangan la kena sampai teruk sangat!!!... tak sanggup pulak nak melihat nyer!!!

ini semua gara2 aku ke??? @ si tengah tu yang lambat aarrr... ye la ... suruh bangun pon... awal lagi katanyer....pastu kat kul 7 baru nak mandi... nak kena anta dia sekali... bapak nyer fly... dah ler abg pit masuk sekolah kul 7.20... ni 7.25 baru sampai... camner tu???... sian lak ngan abg pit...

sorry yer bang pit!!!

harap harap xde per per yang berlaku kat dia tu... 
hurrmmm...

*

*

*

opsss... lupa lak... kalau kena denda pon bukan nyer dia sorang kan!!! ... ader la jugak 5 6 budak lagi yang lambat.... siap ada apak nyer tunggu lagi... konpiussss kot...selalu anta ok jer... tang tang ari lak kena tahan kat pintu pagar tu!!!...

tak pe la abg pit... balik kang citer kat mama yer!!!!..
huhuhu..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)