♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

1st day ke sekolah


syoknye rasa...itu bagi mak nye...
sebab dah boleh sambung keje balik....he he he
bg my older son...school no no no...hampeh...
dah besar rupanya anakku...dah boleh pikir pun

4hb Jan 2009

Mula lah episod baru dalam hidup Syafiq...

Hari ni adalah hari paling teruk dia rasakan.. bangun pagi dah mengamuk...

nak pegi rumah makpgsuh nya...siap leh tanya watpe nak g sekolah...

aku explain elok 2 kat dia cool sikit...mkngah tolong siapkan nyer

Kul 8 register... okk

g sekolah ngan babanye...masuk pintu pagar dia buat muka sedih...

lom masuk class lg... pastu dia start cerita baru lak...

nangis...xmau masuk class...lagi lama lagi kuat nangis...

baba nye mula2 tu ok lagi... pastu...

aku ingatkan dia tinggalkan anaknye kat situ...rupa2 nye ternyata meleset...
xsempat nak register pun... bertuah nyer


dia angkut anaknye sekali...bawak balik ler...

xpe lah...try esok lak







Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)