♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

: repost....Hobi dolu-dolu

Assalamualaikum semua...

post ni dah terdelete la..huhu..
so kita repost balik yer...
pada kengkawan yang dah komen tu mintak maaf yer..takpat lah nak display kat post ni..
tapi dah sempat pi melawat dah..hehe

hokey lah...berbalik pada gambar ni...

cantik dan dah selamat ditangan geng setem

"kumpul setem"..
ini lah hobi kita waktu dolu-dolu...sebelum berumah...bertangga...huhu

kalau dulu..kita lah orang yang paling sibuk bila jumpa setem..
tak kira lah sapa punya surat...kalau ternampak mesti kita mintak setem nya..
muka tak malu kan.. gunting2 terus masuk album..

tapi itu dulu...sekarang no more...
pelik!!!...kata hobi...tapi hobi pon boleh berubah ka???hrmmm..

sejak2 dah ade orang2 kecik kat rumah tu..tak sempat dah kita nak menyimpannya...
tak cukup ngan satu rumah..beskal pulak jadi tempat simpanan nya..penuh bertempek-tempek..

dah tu canner...
senyum jer lah...tak payah kata apa-apa!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)