♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

: Gajet baru tahun ni...

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

haha..gajet lah sangat.. 
kalau orang lain sibuk nak tukar henpon baru..kasut baru..handbag baru...
aku pulak, sibuk nak cari jam baru...
bukan nak suka2 tukar lain tapi sebab dah terpaksa mencari yang lain...
ate yang dolu2, entah ke mana pergi nya..puas dah dok mencari, tak jumpo jumpo jugak...

so, nak tak nak, terpaksa lah ku gagahkan jugak..
tempat di tuju..tentu lah vnc.. peminat lah katakan..hoho...

ha..dapat pon, 
murah2 pon jadik lah bang oiii...dari takdo langsung...kan...
janji dapat tengok jam betul..dari asyik dok jeling tangan kosong..

nah! 
satu untuk aku..dan satu untuk kamu...
hepi hepi hepi bestday!..
kunun2 nya lah tu..
padahal bestdat dah lama dah berlalu..hehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)