♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

: Adik baby Oh! Adik baby

Assalamualaikum semua..

Seronok tak terkira si kecik tu bila dapat adik baby baru...Sampaikan tak boleh nak berenggang langsung...setiap saat setiap masa di kelek nya bersama...

haaa...nilah dia adik baby dia tu...

Yea yea adik baby botak..katanya..." ni la adik baby ajim botak ni, mama"..sambil melompat lompat dia kat dalam kedai tu..

ooo...patut la,teringat pulak si baby ajim, yang bbsiter dia jaga...memang sama sebijik ngan baby botak dia tu...

setiap saat...dipeluk dicium jer adik baby botak tu...."jom mama, jom mama"...sambil ditariknya tangan kita ke kaunter..."bayar dulu..bayar dulu".....bila kita lambat sikit...dimarahnya kita..."cepat lah mama oiiii...ale nak balik ni"...

Hambooiihhh! ... budak bertuah nih! Garang sungguh...camtu lah dia.. bila dah dapat barang yang dia nak

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)