♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

: Sapa nak jumpa Ustaz Don Daniyal...Jom lah..

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

pagi ni ak selamat sampai dengan jaya nya kat opis...dan-dan tu pulak perut berkeroncong mintak makanan...ho ho..tunggu sekejap lagi ek..member lom sampai lagi ni..

oh yer..sebelum terlupa meh sama2 kita dengar tengok banner ni...


Ceramah Agama
Tajuk : " KEMATIAN YANG TERINDAH"
Ustaz jemputan : Ustaz DON DANIYAL tau...rugi kalau tak join sekali...

bak kata kawan opis...
selalu nya kalau nak bagi ramai yang datang... kena buat makan-makan...
sebab bab makan ni...memang deme tak tolak nya..kata dia..
ada ke gitu lak?

bagi aku ..rasa nya bukan makanan yang deme cari...
tapi ustaz jemputan tu sendiri...kalau jemput ustaz yang syok sendiri...bagi ceramah pon takda semangat cam nak bagi orang tido...buat hape!.. mesti deme takmo nya....kan..

tapi
kalau macam Ustaz Don ni..dah tentu-tentunya ramai yang nak datang dengar kan..
tambah2 ustaz ni dah glamor..rata-riti semua orang dah tau lagumana dia bg ceramah kan!..kan!

soo.. jangan lupa kengkawan! kul 10.30 hari ni...
jangan terlepas yer
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)