♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

: Dinner paling lama malam ni

Assalamualaikum semua...
Sudah makan kah semua, kalau belum pergilah makan dulu sebelum lewat malam...nanti tak pasal2 kan kena diet pulak kang!

Ok sebut pasal makan...mlm ni kami dinner berdua je, si abg2 takmo makan, dah kenyang kata deme, tinggal si adik je setia meneman maknya... tapi.. lama nya mak aihh!...

last2 maknya jugak yang kenyang dulu, ish ish...nak disuap Dia tak mau.. nak gerak pon tak boleh, dia ikut sekali...nak tak nak kenalah jugak emaknya bertapa sampai dia siap makan...

Adesss...
.. ape2 jer lah anak..janji kamu makan walaupon suap sebijik2

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)