♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Riang Ria di HotSpring hotel ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥
yg ni gugle pic...

jom layan gambar betul deme kat sini jom! tp 2 keping ajork...
cam banyak je kan!..hehe

memang seronok bila tengok anak2 ceria dan gembira..
seronok lagi bila deme dapat dok hotel cam gini...
kan...kan...kan...


bila dah dapat bercoti2 m'sia canggini...coti2 lah sangat..padahal pergi mesyuarat skt..aduihh!...tak kira lah dok mana pon...semua deme kata hotel je... 

cam nih!..
 "wah seronok nya mama!... dapat dok hotel...dapat mandi kolam (bathtab)...
kalau hari hari kita dok hotel pon tak pe mama"...
ha..ha..hari2 botak lah mama..nak oiiii


tengok la deme ber3 tuh...seronok kan main lagi..
berlari lari aje keje nya...kulu kilir..kulu kilir...seb bek keluar bilik!..
kalau dok kat bilik...asyik2 nak mandi kolam jer lah jawabnya..
lagi seronok si mia.. ada kawan men sesama!..

walaupon masa ngan deme tak banyak!...dapat tengok deme camtu pon jadik lah...
janji dapat bawak deme buka mata..makan angin pon takpe...
ada lah bahan2 yang deme nak cerita bila balik rumah@ pergi sekolah nanti...

nak nak lagi bila dapat kawan teman main..
camnih!

bak kata kami semua....
alang2 dah pergi meeting jejauh tu...apa salah nya bawak bebudak ngan pak budak sekali...
masa kita meeting... leh ler deme makan2 hangin ngan pak deme..yer dak!

Coti dah jalan2...rajin2 ke sekolah yer anak2...

pssst :  meeting ni dah lepas baru nak publish..takpe kan....hehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)