♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Nak KiCap?? trademark JamBu ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

"Nak Kicap???"
nak...
"Nak Kicap???"
nak..

sebut pasal nak kicap ni...
sapa yang tengok Semifinal MLM minggu lepas mesti tau pasal ni...
memang gelak sakan tengok deme ni...siap leh makan betul betul tu!...
agaknya minggu semifinal ni memang.. minggu makan kot..

ha...itu lah al-kisahnya Si Jambu ni...
deme nya lawak pe pe sekalipon mesti jadi trademark punya...

kalau tak caya...meh kita tengok video deme 2 ni..
pasal kicap semua boleh baik...
...


asal gaduh jer...
nak kicap???
baik semula...gaduh balik..
haha..

sampaikan kami pon dah terikut2..sembang lah pasal apa apa pon..
trademark "nak kicap?" ni mesti mencelah jugak...angkara si JamBu...

"Nak kiCap???"
ada akoo kesah..haha
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)