♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Naluri Ustajah! ~

Mia.: eiiiii ama....Anteknya aju!!..tu aju apo tu ama!
Mama.: Ni baju kawan mama...meh sini!! nak try je tau!!..nanti mama nak buat baju raya adik...ok..

Ni tudung mia mama dah beli nih!!cantek tak!!
Mia. : eii ama...antek nya udung..ni udung apa ni ama!!
Mama.: tudung adik la!!
Apalgi terus lah dipakai nya...sambil tersengih sengih.
Mia.: Antek tak udung ako! ama..hehe...tak puas hati ditanya pulak babanya...antek tk aba!!.. antek tak aba!!..
Baba.: ei eiii...canteknya anak baba!!

Terus melebar je senyum nya!!! Mia mia..

Published with Blogger-droid v2.0.6
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)