♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TaHNiaH AnAk OmAk .. SyaFiQ ~



HaRi SuKaN... minggu lepas.
tarikh : 070711
tempat : padang Sek KeB.


Temasya sukaneka sekolah... pagi pagi dah semangat nak pergi sekolah...
kata kata semangat OmaK buat anak nyer Si SuLoNG .. "" BuaT yang terbaek...Bang Pit... kena lari laju laju ...baru dapat no 1""... dalam hati ( tak harap pon... cuma nak bagi kata semangat tuk dia mulakan larian sukan pertamanye )....


balik petang ari tu.. terus di serbu OmaK nyer...
aiikk... selalu nyer waktu waktu canggitu tu.... kat taman tempat nyer... kembang kempis idong nyer nak menceritakan nye.....

""nah mama... hadiah nye""... terus di hulur piala yang dia dapat tuh...

oohh... terkejut Omak nyer sekejap.. bangga terus berbunga...ohooo...
""laaa... abg pit dapat no 1 yer... baguss nye dia... sayang dia.. taniah taniah ""

....ooohhhooiii... seronok nyer tengok dia masa tu... excited sungguh bercerita macam mana dia lari.....



**...


ini lah hadiah nyer...





**JOHAN**...sungguh tak ku sangka.. kuat juga rupa nye dia...Berjaya...




TroFi Kemenangan Si SuLoNG....


**TERBAEKK** 




bersama trofi per1 larian nye...


Alhamdulillah...sesungguh nya Mama bangga nak...




** SYABAS dan TAHNIAH Sayang**...... 
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)