♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KaSuT BaRu MiA CaNtiK Wooo.. ~



ahaaaa...
cantek woooo...
siap de gambo cupcake lagi... love lagi....






semesti nyer tuk si KEcIk Comel ni.....



sambil minum susu pon sempat bergaya ngan kasut baru nyer...



ngam ngam soii jer...


bukan satu jer ... tapi... 2 pasang kasut untuk nyer...



warna gray pink...bertakhtakan flower pink... cantek...


bukan nyer saje saje nak abiskan duit beli kasut ni... tapi ado sebab nyer...


ni haaa...




dah lusuh dah... 
asek keluar jari jer...sampai dah setengah kakinye keluar ke depan... pastu bila nak belajar jalan asek la tersadung jer...sampai hitam jari kaki nye...kotor.. kesian kan...




...bile....dah dapat yang baru tu...yang lama jgn dilupakan...haruslah di simpan baik2 lam kotak... sebagai kenang2an si Dia nanti... maklum lah... kasut per1 yang boleh buat si Dia nak belajar jalan...bile jalan je ader bunyi.... tu yg dia suka tu...


oopss... lupa lak...
saper nak ni...



untuk 1 hingga 2 thn jer... takmuat tuk Si KeCik tu... kaki si KeCik tu dah tak keCik rupa nyer.....sudah nyer simpan je lah....


klu berminat...bgtau  yer...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)