♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ FouZiaH GouS MeRaCaU ~


semalam baru jer tengok citer susuk... ulangan kat ASTRO....seram jer dibuat nyer...


seb bek ler tak tengok sorang sorang... takdo ler kecut perut sangat...

ari ni....sorang lagi artis kena kacau dek antu???...alahai... 


Fouziah Gous meracau

FOUZIAH Gous memberikan ekspresi yang meyakinkan
kerana dirasuk.

_______________________________________

GARA-gara ingin menanam pokok bunga di halaman rumah, Fouziah Gous diganggu oleh makhluk halus yang merasuk ke dalam tubuhnya sehinggakan dia sering meracau.

Tragedi itu berlaku selepas dia mengorek tanah untuk menanam bunga tanpa mengetahui sejarah hitam yang pernah berlaku di kawasan rumah barunya itu.

Sebenarnya Fouziah sendiri tidak pernah mengetahui, rumah pusaka peninggalan arwah datuknya itu menyimpan misteri yang selama ini, ternanti-nanti akan kepulangannya.

Persekitaran kawasan rumah itu yang dikatakan 'keras' kerana wujudnya elemen mistik, roh dan seram, menanti saat untuk membalas dendam yang selama ini, tidak tertunai.

Apabila Fouziah bertindak mengorek tanah di kawasan larangan, tindakannya itu sebenarnya telah membebaskan roh yang terperangkap di dalam tanah berkenaan.

Fouziah menjadi mangsa kejadian yang pernah berlaku di zaman silam apabila roh yang terlepas, merasuk dan mengganggu kehidupannya.

Hampir menderita dengan kejadian rasukan itu, dia akhirnya pulih setelah mendapat pertolongan daripada seorang imam dari sebuah masjid berdekatan dengan rumahnya.

Begitulah karakter yang dihidupkan oleh aktres cantik ini menerusi filem terbaru lakonannya,Rasuk.


* nak tau lagi...klik la SINI
Source :: UtuSan MaLaySia Online...




*pssst...mula mula baca berita ni...suspen jer...hehehee...

2 comments:

Unknown said...

hahaha dh agak dh filem..tp sblm ni rsanya dia mmg pnh kena ilmu hitam..dh lma dh la..

hyazz said...

bukan dia jer...ader ramai lagi...tu la...merata2 tmpt belakon..

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (55) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (56) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)