♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ DaPaT TiKeT LaGi ~



hrmmmm...


bile bukak email hari ni...dapat tiket ""LoTerY""ni lagi... tak suker nyer...








actually...dah banyak kali benor aiii dapat email email canggini ni...terus jer """delete"""....  takdak masa rasa nyer nak melayan...
tak koso den!!!!...


suker suker hati jer.. deme deme ni anto tiket ""LoTerY"" ni kat email kite ni...siap leh suruh kita acknowledge receipt nye lagi...


aisssyyyyy....tak suke la den nak layan menda menda gini...wat perabih boreh jo..


biler la agaknye deme ni nak berenti dari usaha gigih ni ek... tipu sana tipu sini....tipu daya semua tu ...taktik taktik.........


orang berniaga lah katakan... 






*




pssssttt... pe pe pon... adik2.... abang2...kakak2...hati hati yer!!!.....
jangan terpedaya dengan helah2 canggini!!!...bahaya....


ikut hati mati...ikut logik!!!!!....lu pikir la sendiri....pinjam kata2 nabil....hahahaha...
cauwww dulu....

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)