♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Jom Fly tOGeTheR GeDer ~



Assalam semua...


pagi ini... ketika n3 ni d'publish...  aiii masih lagi kat luar... lom masuk opis lagi...
masih lam perjalanan pergi ke PpUm... FisiO day tuk si kecik...


kalau tengok....kan... sepanjang hari.... jalan kat area sini ...manjang jem nyer...... teringin pulak rasa nye nak naik menda ni......





besss jer... fly sorang 2... tak berebut rebut lane... lane kiri... lane kanan....lengang jer.... cepat jer sampai... tak sampai 3 minit fly... dah sampai tempat yang dituju.... bessss nyer kan...




pastu...dikelilingi awan awan... dapat merentasi angin sepoi sepoi...terasa kenikmatan nyer...


agak2 korang la...macam maner ek....kalau menda ni betol2 ada... mesti jalan kat udara ni jem jugak ek????.....!!!!!....


hehehe...ape ape je lah......aii jalan dulu yer...
nanti kita jumpa d'next n3..


pssstt... jangan marah arr...angan2 mesti tinggi ...nak mengalahkan mat jenin......
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)