♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BeWaRe .. TeH TaRiK Pon AdE LeMaK BaBi~

bagi penggemar teh... dan...berhati hati kalau membeli teh terik segera yer...jangan terbeli yang haram diminum...udah ler..

Sebelum membeli...  cuba teliti dulu bahan2 yang dicampurkan bersama teh tarik tu..


*


kat bawah ni... sedikit info untuk dikongsikan bersama korang semua...

sumber dari :... email yg diforward balik oleh kawan2 prihatin..


*

*

*


TEH TARIK PERASA BABI..... TARIK KE NERAKA... hati-hati
SILA SEBARKAN!!

(E471- lemak babi)

Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain
(Hadis riwayat Al-Qudhi) 

BEWARE  
THIS PRODUCT CONTAIN EMULISIFIER-E471 (LEMAK BABI)
  
 

SIAP ADE LOGO HALAL LAGI TU..... HATI2 YER




sebelom membeli....luang kan masa seminit pon jadi la...  tengok dulu bahan bahan yang dicampur kan 



kalau dah tau haram... buat apa menghalalkan nya....
semoga kita tak tertipu oleh benda benda camgini...k

"""be careful yer"""

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)