♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ JuMpa DokTeR LaGi ~

Assalam semua...
pagi pagi ni aku tak dak kat opis... n3 ni di kira auto publish la tu...
biasa la kan...

ari ni...pergi PPUM lagi... ade appointment ngan doktor Mia lak...nak dengar keputusan MRI ari tu.. doktor ni dikira pakar la kot???

masa MRi ari tu... aku tanya dokte yg buat MRI ari tu kata ok jer... takde aper aper pon... otak nyer pon ok jer...tapi... yang heran nyer bila ku tanya camner ngan lukanyer ari tu...sebab itu ke si Mia tak leh jalan lagi???

dokter tu tak leh jawab lak... bukan bidang kepakaran nyer...katanyer lak... dia cuma scan n wat MRI jer...
simbol-simbol atau graf2 tu doktor pakar jer yang tau... tapi cam pakar jer gaya nyer...cam no tu... dokter pon takleh jawab ker???

takkan la tak tau kan.... tapi... takpe lah...mintak-mintak ler semua nyer ok... kita nantikan keputusan nyer k
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)