♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Terasa Cam Nak Tukar Lah??? ~

Boleh tak aaarrr????


hrmmm...pikir pikir cam sayang pulak nak tukau..
tapi sekali sekala kena gak terima perubahan, yer dak???
baju pon dah bertukar...langsir pulak yang tak bertukar tukar!!!...
maka!!!...harus lah ditukar jugak nih...
tapi!!!...
nak oder yang dah siap..payah jugak tuh...kena pakai ongkos banyak....kalau nak upah jait...nak kena gak pilih kain bagai ...pastu lak....nak jugak tengok jugak... tukang jait tu mahir ke tak... nanti buat nye jahnam kain tu...susah pulak....kena tambah ongkos lagik....lagipon tengah nok belajo berjimat ceremat nih...hehehe kunun kunun la...


ermmm...susah susah ..jait sendiri jer lah...
ha a eh...boleh lupa pulak...sendiri empunya badan pon boleh jait jugak.. ape???...sajork jer....dah memang dasar!!!!...p.e. M.a.L.a.S ...nak senang sajork!!!!kejenye...huwahahaha


ish ish...kesitu pulak keroja nye....apahal jauh naw pikir nye sampai ke tukang tukang jait ni..."kamu dah melalut daaa"...kata to' Sm Salim...


yang nak di tukau nye header n langsir blog ni ajork la...apa dah!!!....
header pon dah ada dah ni... tunggu nak cari langsir aje...


yang ni... 


& yang ni... 


2 2 cantek!!! kan...kan...kan...


hokehh... tunggu de newss yeaaa!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)